Forum

Und sonst...

Presseschau

OneFingerSalute
Sehr gut, Corny voll uffe Zwölf!
Woas Sois...
Powdi, sehr schön! Als würde man direkt neben der Broiler-Bude dumm angemacht ...

Gibt's bei euch in den starkdialektierten Ecken eigentlich auch Künstler, vor allem Musiker, die sich um das sprachliche Erbe kümmern? Und das auch unterhalb des Rentenalters? In und um Bremen sind zum Beispiel seit einer Weile die Hip-Hopper De fofftig Penns recht erfolgreich am Start. Großer Name, coole Plattdeutsch-Pflege.OneFingerSalute, 06.06.2014 08:38 #

Natürlich, ist zwar nicht alles Qualität, aber:

BBou, Oberbayrisch

The Unduster, oide Schuikameraden

Zwoastoa - Scheiß da nix

Da Keller Steff - Kaibeziang
OneFingerSalute
:cheers:
Woas Sois...
riehl-dialeggt-wochn machsch o mid, gönnter euch schonema woarm anziehn junggs un meeechncornello, 06.06.2014 08:57 #


Sauba, schaung ma moi ob des de Gschwoischädl vom EnÄsEh deschieffrn kennan.
I bin ja jetzad ganz wepsad, wia se da Flabes gschriam oschaugt.
housefrau1981
Mah lässig, im eiganen Dialekt schreim, des kau wos. Mittlaweile is jo sogoa mei Handy so gscheid, dass ma in da Autokorrektur oft deitsche Wörta afoch auf unsan Dialekt umändad - griagt vo mia jo teilweise oft nix aundas eitippt. Schee!
Woas Sois...
Oba mit da Siri wersd nu a Gschiss hoam, wannsd as wos auf Mostschädlig froang darads?
housefrau1981
Siagsd, des hob i nu goa ned probiad - Siri im Dialekt a wengal vaoaschn, hehe. Waß i scho, wos i am Wochnend daun moi ausprobian muass :cheers:
cornello
ei, gucke. wemmer sisch biddel anstrengt kammer sogar euer gauderwelsch vorschdehn.

hior is nochewas fiern offsieje, mansfelder land släng- ausm süden von saggsnanhald:
die sin ja wo eher dursch ihre filmverarsche von rämmbo und 300 bekannt, machen awor och meddl un so zeuch

Olsen
Als neutraler Beobachter gewinnt bei mir ganz klar Österreichisch bisher.
Woas Sois...
I hobs mia oiwei scho dengt, saxnanhaldinisch is wia gschnitzd fia an Meddl.
Hantig und bosniglig.
JakeofallTrades
Bauerndialekt 4-ever!:heart:

housefrau1981
Als neutraler Beobachter gewinnt bei mir ganz klar Österreichisch bisher.Olsen, 06.06.2014 11:56 #


:cheers:

Daun gibds de Wochnendwünsch heid amoi extra füa di in meim Dialekt :wink:
Leidls, i wünsch eich wos! A scheens Wochnend und an woamen, sommalichn Feiatog!
Pfiat eich!
Olsen
Jo eh!
AERPELSCHLOT
Als neutraler Beobachter gewinnt bei mir ganz klar Österreichisch bisher.Olsen, 06.06.2014 11:56 #


:cheers:

Daun gibds de Wochnendwünsch heid amoi extra füa di in meim Dialekt :wink:
Leidls, i wünsch eich wos! A scheens Wochnend und an woamen, sommalichn Feiatog!
Pfiat eich!housefrau1981, 06.06.2014 12:16 #


Wönsch eck deck tureu.
JustusMeinFreund
Als neutraler Beobachter gewinnt bei mir ganz klar Österreichisch bisher.Olsen, 06.06.2014 11:56 #


Leiwaund!

Leidls, i wünsch eich wos! A scheens Wochnend und an woamen, sommalichn Feiatog!
Pfiat eich!housefrau1981, 06.06.2014 12:16 #


I dia a! Hawedere!
Woas Sois...
Na Servas, a schiachs scheens Wochnend zruck!

I wünsch oalle du hibei, dass eana de Pappn de ganzn Feirdoag ned eidriggit. Oiawei feicht hodn! :klugscheiss:
JustusMeinFreund
Heee,du a do?

Ka Aungst,beim schlurrn bini Metta!
-pmh-
und ich dachte schon, hier gibts was intellektuelles - schön in kleinen häppchen serviert - zum abendessen.... aber neiiiin.
JakeofallTrades
Gibt´s den Ausdruck "Miesepeter" eigentlich auch in Austria?:hm::bigsmile:
eigenwert
Gibt´s den Ausdruck "Miesepeter" eigentlich auch in Austria?:hm::bigsmile:JakeofallTrades, 06.06.2014 20:24 #

"Oahoamischa" oder so...