Forum

Platten

PREORDER: Tephra – Tempel CD/ Lim. LP/ Digital

GoldenAntenna
Bild anzeigen

This Wednesday we will start taking preorders for the new stunning full-length by TEPHRA entitled „Tempel“. This will be available on 18th February on CD, limited LP. It will already be digital available from 4th February on our Bandcamp site, iTunes or any other platform.

Order page: http://www.goldenantenna.com/stream/tephra

The first 100 orders will receive LIMITED EDITION COLORED VINYL !!!
There will also be a limited t-shirt available. It will be just available with the PREORDER and only through GOLDEN ANTENNA!

You can win one of the LP Box set. All you have to do is sign up for the Golden Antenna newsletter on their website and cross your fingers! The lucky winner will be announced on the Golden Antenna website on 18th February.

Rock on!

VINYL PRESSING INFO:
500 copies total
375 black vinyl
100 orange vinyl
25 orange vinyl comes in Box Tour Edition
[please DO NOT ASK for the box set, it`s really only available at the shows]

Tourdates:
[presented by Allschools, Music-Scan, Ox, Triggerfish]
20.02.2011 A-Wien, Arena w/ Blacktush/ Howl
21.02.2011 GER-München, Sunny Red
24.02.2011 GER-Bremen, MS Treue
25.02.2011 GER-Berlin, Cassiopeia w/ Abrakadabra
02.03.2011 GER-Hamburg, Hafenklang w/ Abrakadabra
05.03.2011 GER-Münster, Sputnik Cafe
...more dates are coming soon...
The Purple Parrot
wird wie alle eure veröffentlichungen blind gekauft
AERPELSCHLOT
Grad den Stream zweimal gehört... aber vom Allerfeinsten :hi:
AERPELSCHLOT
TEPHRA NEED TO CANCEL THEIR EUROPEAN TOUR! READ THEIR STATEMENT:

Freunde, Fans und Veranstalter von TEPHRA,
leider hab ich heute keine guten Nachrichten.

Am Montag wurde bei mir ein Magengeschwür diagnostiziert. Die nun anstehenden Behandlungen beanspruchen meine ganze Kraft, so dass ich / wir die geplante Tour Ende Februar, Anfang März zu unserem Bedauern nicht spielen können.

Wir hatten uns wie immer sehr darauf gefreut, Euch die neuen Songs vom „Tempel“ Album live zu präsentieren. Doch gegen manche Dinge im Leben kann man einfach nichts tun bzw. sie vorher sehen. Auf jeden Fall werde ich jetzt alles daran setzen wieder auf die Beine zu kommen, damit wir Euch bei unseren Gigs ab August, mit anschließender Europa Tour im Herbst, in gewohnter Stärke „wegblasen“ können.

Tephra dankt Euch allen für die bisherige Unterstützung und wir freuen uns auf einen „lauten“ Herbst .
Cheers und bis bald,
Ercüment / Tephra

(www.goldenantenna.com)



Seeehr schade und gute Besserung.